perjantai 14. helmikuuta 2014

Rrrakas Kaako...

Vuorokausi vierähti ystävänpäivän puolelle. Vaikka ystäviä tulisi muistaa ja ajatella muulloinkin kuin tänään, haluaa Totti nostaa esiin kuitenkin parhaan ystävänsä, Kaukon.

Rrrakas Kaako,
oot mun parras kaverri ollu aina. Muistan ku ekan kerrran leikittiin ja sä heti tajusit mun olevan aika paljon pienempi. Osasit mua varroo etkä tallonu tai ollu liian rraju. Mut tiedäks, miks heti aloin susta tykätä? Ku et vähätelly mua. Meil on puol vuotta ikäerroo ja tän meidän ekan vuoden aikana sil on sillee iso merrkitys, et sä oot niinku ollu tosi iso ja mä oon yrrittäny olla yhtä iso, mut en oo vaa ollu. Oon kyl jo tosi lähellä sun kokoo - ainaki, jos massassa mitataan.

Sä kans opetit mulle, miten kandee leikkii isompien kans. Ei mua satu kenenkää kaa, ku teen niit alligaattorreita. Se on ihan parras muuvi! Sil vois josku viedä tassut alta joltain nätiltä likalta. Rreenataan kuitenkin viel. Ei mul oo sillee kiirre, ku en viittii lähtee koirrapuistoihin ettii likkoi ennen ku toi mun rräpylä nousee joka kerrta ku suihkin. Mieti, miten noloo ois, jos joku näpsäkän hännän omistava kaunotarr näkis, et suihkin ku tytöt. Ei vitsi, kyl ois noloo.

Tänään on ystävänpäivä, mut me tiedetään, et tää on muutenkin spessu päivä. Tajuuks, et sä täytät tänään vuoden?! Se on ihan kipeesti. Mut jutellaan sun fiiliksistä lauantaina ennen trreenei. Mä haluun kuulla, minkälaista on olla vuoden.

Anyhauhau, parrasta synttärrii, Kaako!




2 kommenttia: