keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kiitospäivä

Tulipa tässä mieleen, että kiitollisuudesta ei ole kauheasti iloa, jos sitä ei pue sanoiksi. Kiitän seuraavaksi joitain henkilöitä, jotka ovat osaltaan saaneet minut keskustelemaan, tekemään tai pohtimaan. He ovat myös mahdollisesti kuunnelleet tarpeen tullen tai auttaneet, kun peukaloni on löytynyt keskeltä kämmentäni.

Sanni, kiitos, että jaksat aina keskustella (pulista) ja pohtia, kun revin hiuksia päästäni. Samasta koulusta veistetty, samat jutut ja yhtä likaisina tullaan lenkeiltä. Olet yksi esimerkillisimpiä koiranomistajia, joita tiedän. Ihanaa nähdä, miten paljon koirasi sinulle merkitsee ja kuinka paljon näet vaivaa sen eteen.

Piia ja Päivi, kiitos upeasta koirasta! Kun aikoinaan olin katsomassa Ritaa ja näin samalla Piskin, ajattelin, että onneksi ovat sukua toisilleen. Rita on hieno koira, mutta Piski...
Kiitos, Piia, että sain tuntea oloni luonasi tervetulleeksi. Kiitos, että jaoit tarinoita koiristasi ja sain valita sekä nimetä pentuni.
Kiitos, Päivi, kun olet jakanut neuvojasi, tutustuttanut upeisiin koiriisi ja moniin koiraharrastajiin. Kiitos myös siitä, että olen saanut osallistua paimennuskilpailuihin. Muistan hyvin "päiväni paimenkoirana".

Mari, kiitos, että saan avautua asiasta kuin asiasta sinulle. Kiitos, että sanot joskus vastaan ja toisinaan taot vähän järkeä päähäni. Kiitos, että jaksat kyyditä Titoa ja minua - meitä autottomia pummeja.

Milla, kiitos, kun aikoinaan otit 4-viikkoisen Musta-Pekan syliisi ja sanoit, että siinä on minun tuleva pentuni. Silloin en sitä vielä uskonut - nyt uskon.

Rosa, kiitos, kun sain ottaa Ettaa hoitoon ja tutustua paremmin tähän mahtavaan rotuun. Kiitos myös siitä, että tutustutit minut Päiviin. Meidän sopimus toimi hyvin. Minä hankin sinulle sponsorin ja sinä autat minua samaan pennun.

Äiti ja isä, kiitos kärsivällisyydestänne. Käsittämätöntä, miten jaksatte yrittää ymmärtää minulle tärkeitä asioita.

Janni ja Marjo, kiitos teille kokemustenne ja ajatuksienne jakamisesta. Minä en mitään pureksimatta niele, mutta jopa teiltä olen voinut oppia jotakin. *vink vink*


Kiitos Sinulle, että olet löytänyt tiesi blogiini. Toivottavasti minulla on sinulle jotakin annettavaa ja blogistani on iloa.

Kiitos Teille, jotka olette jättäneet kommentteja ja näin jalostaneet tekstejäni rikkaammiksi. Kiitos myös teille, jotka olette antaneet palautetta blogistani suoraan blogiini tai muuta kautta.

Kiitos.

2 kommenttia:

  1. Joo, sä et tosiaan hulauta vaan kurkusta alas ja sulata sellaisenaan mitään. Ensin sä sirkkelöit ja pureksit ja sit sä vielä märehdit.

    ;)

    VINK.
    VINK.

    VastaaPoista
  2. Jatketaan samaa linjaa :) Kiitos kun jaksat meikäläisen juttuja ja uskoa meidän tekemiseen. Ja ohjasit mut pois sieltä väärän rodun parista ;)

    VastaaPoista